Obchodní podmínky

Obchodní podmínky elektronického obchodu www.fortelia.cz

I. Základní ustanovení

Tyto „ Všeobecné obchodní podmínky“ (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží a materiálů mezi firmou Fortelia s.r.o. – elektronický obchod www.fortelia.cz (dále jen "prodávající") a jejími odbchodními partnery (dále jen "kupující").

II. Informace o prodávajícím

Fortelia s.r.o.
Ulice 54
123 45 Město
IČO: 12345678
DIČ: CZ1234567890

III. Objednávky

Aktuální ceny a dodací podmínky jsou platné v okamžiku přijmutí objednávky dodavatelem. Případné změny objednávky ze strany odběratele, její úpravy nebo stornování lze provést pouze po dohodě s dodavatelem a to výhradně písemnou formou.

Zboží lze objednávat následujícími způsoby:

  • objednávkou v elektronickém obchodě - sloupec Produkty (eshop), preferovaný způsob objednávky
  • Telefonicky: 412 513 580 (Po-Pá 10-18)

IV. Platební podmínky

  • Dobírkou – při využití přepravní služby
  • Hotově – při odběru na provozovně

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH.

Balení

Balení dodávky je poskytováno zdarma standardním způsobem pro příslušný druh zboží.

V. Dodací podmínky

Nabízíme Vám dvě varianty odběru zboží.

Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést v naší provozovně v Benešově nad Ploučnicí v době Po-Pá od 10 do 18hod. po tel.avizu! viz. kontakty. Při osobním odběru se zboží hradí hotově. Osobní odběry nejsou nijak zvýhodněny ani zpoplatněny.

Zaslání zboží službou

  • Zboží do maximální hmotnosti 40kg. Balíková služba – jednotná cena za jeden balík činí 180Kč. U žáruvzdorného a kaleného skla je vzhledem k náročnosti balení a zvýšeným nákladem na transport cena za dopravu stanovená na 250Kč.
  • Zboží nad hmotnost 40kg. přepravní služba – (cena je individuální dle druhu, velikosti, hmotnosti a místa doručení objednaného zboží).

Zboží nad 40kg jsme také schopni rozdělit do více balíčků, vždy se snažíme nalézt pro Vás cenově nejdostupnější variantu. Závaznou cenu dopravy s Vámi budou telefonicky konsultovat naši odborní prodejci při vyřizování Vaší objednávky.

K podkladovému sklu nelze dle obchodních podmínek přepravce nic přidávat. Při objednávce jiného zboží a podkladového skla zároveň, bude za sklo počítána doprava separátně.

VII. Doprava k zákazníkovi a termín dodání zboží

Každá objednávka bude dodavatelem automaticky potvrzena. Většina standardního sortimentu bývá skladem a bude připraven k expedici do 10-ti pracovních dnů po potvrzení objednávky. Zároveň se dodavatel nezavazuje držet veškerý nabízený sortiment trvale skladem. Nedodané zboží je nutné (v případě trvání na dodávce) opakovaně objednat.

VIII. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává.
  • Výrazným způsobem se změnila cena zboží.

V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.

Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. Prodávající si vyhrazuje právo změny ceny. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena vyšší než cena uvedená na objednávce, může kupující dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

IX. Záruční podmínky

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • Opotřebení vzniklé běžným používáním.
  • Nesprávným použitím výrobku.
  • Nesprávným skladováním.
  • Mechanickým poškozením.

X. Reklamace

Námi dodávané zboží podléhá pří balení a expedici dvojí kontrole.

Reklamace mechanického poškození z přepravy

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku za asistence řidiče přepravní společnosti a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Na reklamace mechanického poškození výrobku,případně na dodané množství při poškození org. balení nahlášené po odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Reklamaci na dodané množství a zjevné vady lze uplatnit do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odběratelem. Reklamaci je nutno uplatnit písemnou formou s uvedením druhu reklamovaného zboží, termínem dodávky, číslem dokladu (faktura), popisem vady a fotodokumentací org. zabaleného popřípadě jen částečně rozbaleného zboží.

Postup při reklamaci:

  • Informujte nás o reklamaci písemně – doporučeným dopisem.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu viz. kontakty
  • Do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu.
  • Doklad o nabytí reklamovaného zboží.

Vaší případnou reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30dnů od jejího písemného doručení na naší firmu.

XI. Další ujednání

Zboží zůstává až do úplného zaplacení v majetku firmy Fortelia s.r.o., která si v případě neuhrazení případných závazků kupujícím vyhrazuje právo odebrat zboží zpět.

XII. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 01.07.2013. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky.

Obchodní oddělení fa.
Miroslav Hovorka – Fortelia s.r.o..

Nezávazná poptávka

Proč využít náhradního plnění?

  • Vyvarujete se zbytečným pokutám
  • Optimalizujete své náklady
  • Dostanete odpovídající protihodnotu
  • Nabízíme kvalitu s garancí
Nezávazná poptávka Více informací o náhradním plnění

K2P s.r.o. © 2014

Všechna práva vyhrazena